Všetci určite veľmi dobre vieme, že nadobudnúť vytúženú formu je nie je také jednoduché ako sa na prvý pohľad môže zdať a preto sa mnohé z nás usilujú spraviť všetko preto, aby sme si svoju formu udržali čo najdlhšie. Znie to namáhavo? V skutočnosti to tak vôbec nie je. Ak máte záujem zistiť, čo sa za týmto tajomstvom skrýva, prečítajte si 5 overených rád, vďaka ktorým sa Vám podarí ostať fit aj bez veľkej námahy.

  1. Žiadne diéty

Všimli ste si, že Vaša priateľka má super postavu aj napriek tomu, že si neváha dopriať všetko na čo má práve chuť, zatiaľ čo Vy sa trápite na diéte? Všeobecne známym faktom je, že fit ľudia nediétujú, ale sa zdravo stravujú. Svoje telo treba za každých okolností počúvať. Osvojte si namiesto diéty zdravé stravovacie návyky, pretože Vaše potrebuje počas dňa dostatočné množstvo energie na to, aby mohlo správne fungovať. Zdravé stravovacie návyky sa rovnajú zdravému životnému štýlu a práve preto nemusíte držať krok so žiadnou novodobou diétou.

  1. Cvičenie vás musí baviť

Stalo sa aj Vám niekedy, že ste začali cvičiť, no po pár mesiacoch všetok entuziazmus opadol a už ste viac nemohli pokračovať? Základným pravidlom pri cvičení je zmeniť svoj uhoľ pohľadu. Tešte sa na každé jedno cvičenie, či už doma alebo u nás. Byť fit je predsa oveľa väčšia zábava ako sedieť doma na gauči!

  1. Spánok

Spánok je alfou a omegou každého  kto je fit a chce si tento status udržať nastálo. Vďaka pravidelnému a kvalitnému spánku budete mať dostatočné množstvo energie po celý deň a preto ho budete môcť adekvátne využiť napríklad na pravidelné cvičenie. Naviac spánok tiež reguluje metabolizmus, obnovuje svaly a pridáva na kráse. Pospite si aj Vy 7-8 hodín denne a buďte každý deň pripravená urobiť pre seba ešte viac!

  1. Zdravie ako priorita

Každá z nás musí počas bežného dňa riešiť množstvo problémov a zdravému životnému štýlu sa venuje zväčša vo voľnom čase. Tomu však je koniec. Nastavte sa tak, že svoje zdravie budete brať ako prioritu číslo jedna. Nebojte sa obetovať viac času, stretávky s priateľkami alebo iné sociálne udalosti za krátke cvičenie. Nikto si nevšimne, že ste prišli o 15 minút neskôr, no Vaše telo áno a za to sa Vám aj adekvátne odvďačí.

  1. Voľnočasové aktivity

Či už navštevujete klasické fitko, alebo pravidelne chodíte k nám, buďte si isté, že vždy sa dá pre svoje telo spraviť ešte niečo naviac. Zmeňte svoj životný štýl od základov a využite niektorý z našich typov, ako začať. Namiesto auta alebo autobusu choďte všade kam sa dá pešo. Zavolajte svojim známym no namiesto párty tentokrát spolu zorganizujte napríklad túru v horách alebo nejakú tímovú športovú hru. Od teraz žiaden výťah! No hlavne neseďte doma keď vonku je toho toľko, čo spoznávať!